fbpx

5 סיבות עיקריות מדוע לבצע אופטימיזציה לאתר שלכם

אם גם לכם יש אתר, בוודאי יצא לכם לנסות לאתר אותו ברשת החיפוש, ואולי יצא לכם גם לתהות מה גורם לאתרים מסוימים להופיע קודם על לפני האתר שלכם. הנושא הזה ניקרא קידום אתרים ברשת החיפוש או בשפה המקצועית SEO – Search Engine Optimization.

SEO הינו תהליך שבעזרתו ניתן להשפיע על נראות האתר שלכם עבור רשת החיפוש. באמצעותו ניתן ליצור אתרים מהירים, חזקים וידידותיים יותר, המדורגים גבוה יותר במנועי החיפוש, מה שבהמשך מסייע ללקוחות פוטנציאליים להגיע אליכם.

אז לכל הבעלי אתרים שמתלבטים אם לבצע אופטימיזציה לאתר שלכם, במיוחד בשבילכם:

5 סיבות לבצע אופטימיזציה לאתר

בשביל מילות מפתח

חלק מתהליך האופטימיזציה לאתר שלכם היא לחקור את הביטויים שהמשתמשים הפוטנציאלים שלכם מחפשים, ולהתאים אותם לאתר שלכם. כשתדעו מהם הביטויים, מילות המפתח שהגולשים שלכם מחפשים, תוכלו לכתוב תוכן הרלוונטי ביותר עבורם, אשר יבלוט בתוצאות החיפוש באמצעות אותם ביטויים שבחרתם מתוך המחקר מילים, ובכך למשוך אותם יותר לאתר שלכם.

5 סיבות לקדם את האתר שלכם - ביטוי מפתח - מרב גבעתי SOLO SEO

בשביל בניית המותג ומוניטין

בין היתרונות בהשגת דירוג גבוהה ברשת החיפוש, הוא בניית מודעות למותג. יש נטייה למשתמשים לסמוך על מותגים שמופיעים במקומות הראשונים ברשת החיפוש כאשר מחפשים ביטוי מסוים. לפיכך, ההופעה שלכם ברשת החיפוש בהתאם לביטוים שקידמתם, מייצרת נוכחות למותג שלכם.

בשביל הלקוחות שקרובים אליך

המטרה של גוגל היא להציג את התוצאות הטובות ביותר עבור המשתמש, לכן יש באפשרותה להציג תוצאות חיפוש רלוונטיות לפי המיקום הפיזי שהמשתמש נמצא בו. לפיכך, אם למשל אתם עסק שמוכר ציוד לרכיבה על אופניים, ויש משתמש שנמצא באזור שלכם שמבצע את החיפוש בגוגל, במידה ובצעתם אופטימיזציה טובה לאתר, סביר להניח שאתם תופיעו ברשת החיפוש במקומות הראשונים באזור שלו, היות וגוגל מאתר את המיקום הלוקאלי של הגולש ומציג תוצאות רלוונטי עבורו.

דרך נוספת שכדאי להציג לגוגל את המיקום שלכם, היא באמצעות שימוש בפלטפורמת GMB היודע בעברית כ: "גוגל לעסק שלי". מלבד ציון במיקום, הפלטפורמה מאפשרת לכם לשים מידע רלוונטי עבור העסק שלכם, כמו למשל שעות פעילות, שיתוף מידע ותמונות באמצעות פוסטים, שיח בצ'ט, קבלה ושליחת הצעות מחיר למוצרים ושירות וניהול ביקורות ותגובות של משתמשים.

5 סיבות לקידום האתר - גוגל לעסק שלי - מרב גבעתי SOLO SEO

בשביל לשפר את חווית המשתמש

כאשר עושים אופטימיזציה מבצעים בין היתר שיפורים ברמת התוכן, הקוד, המהירות טעינה ועוד, שיפורים הקשורים גם בחוויית המשתמש. אתרים בעלי חווית משתמש נמוכה, מאלצים מבקרים לנטוש את האתר מהר, ומונע מהם להגיע לעמודים באתר מה שעלול להתפרש עבור גוגל כאתר לא איכותי ולפגוע בסופו של דבר במיקום שלכם ברשת החיפוש. באופן דומה, תוכן רלוונטי ואתר נוח למשתמש יסייע לו לסיים את החיפוש אצלכם באתר. בנוסף אתרים קלים לקריאה ולניווט נוטים יותר לתפוס את תשומת ליבם של המבקרים באתר, אותם מבקרים שסביר להניח יהפכו למשתמשים חוזרים.

בשביל הקידום האורגני העתידי שלך

בואו נודה בזה, אחת הסיבות לקיום האתר שלהם היא לבלוט אל מול המתחרים שלכם, ולהגדיל את כמות הלקוחות שלכם. אחרת, למה להשקיע כל-כך הרבה כסף בבניית אתר ובשיווק? קידום אתרים הינה אסטרטגיה שיווקית מועילה, מכיוון והלקוחות שמבצעים את החיפוש, מחפשים לקבל מידע ועלול להניב לרכישה.

5 סיבות לקדם את האתר - מרב גבעתי - SOLO SEO

לסיכום,

אתרים שעבורם השקיעו בקידום אתרים אורגני ארוך טווח, הניבו יותר כניסות לאתר שבסופו של דבר הגדיל להם את יחסי ההמרה. לכן אם כבר השקעתם באתר, השקיעו גם באופטימיזציית SEO שיביא תנועה ממוקדת לאתר שלכם, יותר לקוחות לעסק שלכם – לטווח ארוך.

מעוניינים לקדם את האתר שלכם? מוזמנים להתייעץ – ייעוץ קידום אתרים בגוגל

דילוג לתוכן