
5 הבעיות הנפוצות ב-GMB (גוגל לעסק שלי) ואיך לפתור אותם
גוגל לעסק שלי (GMB) הופך ליותר ויותר פופולרי עבור עסקים בארץ ובעולם ומסייע לקדם אותם ברשת החיפוש ללא כל הוצאה נוספת. באמצעות פתיחת פרופיל תוך ציון פרטי העסק, קישור לאתר

בניית קישורים ובחירת אנקור – מה חשוב לדעת
כחלק מתהליך קידום האתרים תבצעו החלפה של קישורים מול אתרים בנושאים המקשרים לאתר שלכם, באמצעות ציון מילה מתוך מאמר חדש שיפורסם באתר שלהם, שיעביר אותם לדף באתר שלכם- לקישור הזה

5 סיבות עיקריות מדוע לבצע אופטימיזציה לאתר שלכם
אם גם לכם יש אתר, בוודאי יצא לכם לנסות לאתר אותו ברשת החיפוש, ואולי יצא לכם גם לתהות מה גורם לאתרים מסוימים להופיע קודם על לפני האתר שלכם. הנושא הזה

שלושה טיפים פרקטיים לקידום האתר
גוגל הוא כלי מצוין לקדם את העסק שלכם, הלקוחות שלכם נמצאים שם כל הזמן ומחפשים מידע ושירותים. באמצעות קידום האתר תוכלו להגיע לאותם הלקוחות אשר מחפשים פתרון לבעיה מסוימת. לכן

למה שנת 2021 חשובה לקידום האתר שלך?
שנת 2020 הייתה שנה לא קלה למיטב העסקים, שנאלצו להתמודד עם סגירות של החנויות הפיזיות לתקופה לא מבוטלת, הוצאת העובדים לחל"ת ועוד המון מקרים נוספים. התוצאה היא שהמון לקוחות עברו

קידום עסקים ברשתות חברתיות
קידום עסקים ברשתות חברתיות מיועד בין היתר כדי שבית העסק יצליח להשיג לקוחות חדשים וליצור חשיפה גדולה ונוכחות ברשת. אחת מן האופציות למתג את העסק שלכם ולגרום לקהל רחב או

המדריך שיכול להקפיץ לכם את העסק בגוגל
תחשבו רגע, כמה פלטפורמות עומדות לרשות עסקים בימינו בכדי לפרסם, לשווק ולהפיץ את העסק שלהם ללקוחות הרלוונטיים? ישנן רשתות חברתיות מוכרות וחדשות, אפליקציות ייעודיות שונות ומגוונות למציאת עסקים וכמובן מודעות

ההבדלים בין קידום אתרים אורגני וקידום ממומן
השיווק במדיה הדיגיטלית מורכב מפלטפורמות רבות; רשתות חברתיות, כתבות יח"צ במגזינים, פרסום בערוצי אינטרנט מסחריים וכו כן שיווק וקידום בגוגל. הקידום בגוגל מתבסס על מילות מפתח, ומתחלק לשניים; קידום אתרים

פרסום ממומן בגוגל – למי מתאים וכיצד?
צריך דחיפה? מתי העסק שלך חייב פרסום ממומן בגוגל, ואיך משיגים את התוצאות המהירות והטובות ביותר? פרסום ממומן בגוגל הוא אחת משיטות הפרסום הפופולריות ביותר שקיימות היום בזירה השיווקית בכלל,