fbpx

שלושה טיפים פרקטיים לקידום האתר

טיפים לקידום אתרים למטפלים - מרב גבעתי SOLO SEO

גוגל הוא כלי מצוין לקדם את העסק שלכם, הלקוחות שלכם נמצאים שם כל הזמן ומחפשים מידע ושירותים. באמצעות קידום האתר תוכלו להגיע לאותם הלקוחות אשר מחפשים פתרון לבעיה מסוימת. לכן אם אתם עוסקים בעבודה טיפולית או פשוט מעוניינים לדעת איך לקדם את האתר שלכם, הטיפים הבאים הם בשבילכם:

התמקדו באיכות ולא בכמות

גם אם האתר שלכם קיים מספר שנים או גם אם הוא חדש, יש חשיבות בהשקעה באיכות התוכן לאתר. וכאשר מדברים על תוכן איכותי הכוונה היא לתוכן שייתן ערך לקהל היעד שלכם. במצב בו האתר שלכם מכיל מגוון רחב של מידע, כדאי לעבור עליו לחשוב כיצד ניתן לשפר אותו ואף לקחת רעיונות נוספים לפוסטים הבאים.

השקיעו זמן בלחשוב על פוסטים איכותיים ובכתיבה שלהם, ולא רק לעלות כמות רבה של פוסטים. בנוסף מומלץ להשתמש באמצעים ויזואליים כמו סרטונים ותמונות כדי להביא ערך מוסף לקוראים.

איך מתחילים?
– עברו על התכנים באתר שלכם וחישבו איזה ערך הם נותנים
– זהו את הפוסטים המובילים, והבינו את הייחודיות שלהם
– עשו רשימת רעיונות לרעיונות לפוסטים עם ערך

השקיעו בקישורים:

כולנו עושים פעולות לקידום העסק שלנו, כמו פרסום ניוזלטר ללקוחות שלנו במייל, פוסטים ברשתות החברתיות כנסים ועוד. אך כשמדובר בקידום האתר הצרכים הם אחרים. כאשר אתר מקשר אליכם פוסט שלו, גוגל מבין שלאתר שלכם יש ערך. החיבורים האלה יכולים להיות באופן טבעי כאשר אתר אחר מצא לנכון לקשר את התוכן שלכם אל שלו (תוכן איכותי, זוכרים?) או כשיתוף פעולה שלכם איתו.

איך תעשו זאת? עברו על בלוגים ואתרים שאתם יודעים שהפוסטים שלכם יכולים לתת המון ערך, וצרו איתם קשר עם קישור לפוסט שלדעתכם יוסיף ערך מוסף לקוראי האתר/הבלוג שמצאתם.

איך מתחילים?
– עברו על התכנים באתר ומצאו פוסטים שיכולים לתת ערך גם לאתרים אחרים.
– תחקרו אילו אתרים יכולים לקבל ערך מוסף מהתוכן שלך ולהפך.
– שימו לב שהפעולה הזאת דורשת שיתוף פעולה משני הצדדים.

צרו שיתופי פעולה עם עסקים משלימים

עסק משלים הוא עסק המשרת את אותם הלקוחות שאתם משרתים, אך עם שירות אחר. לכן, אינכם נחשבים כמתחרים, ויצירת שיתוף פעולה עם עסקים כאלו יכול לתת המון ערך לאתר שלכם.

לכן כדאי להבין אילו עסקים נותנים ערך מוסף ללקוחות שלכם שאינם מתחרים אליכם, ולאחר שיש לכם רשימה, תוכלו לחשוב כיצד תוכלו למצע שיתוף פעולה עם אותו העסק.

איך מתחילים?
– עשו רשימה של עסקים משלימים לשירות שלכם.
– בחרו כמה עסקים מהרשימה ומצאו דרך ליצור קשר.
– חשבו על משהו בעל ערך שאתם יכולים להציע.

לסיכום,

קידום אתרים בגוגל יכול להישמע כמו פעולה טכנית מסבכת, אך באופן מפתיע באמצעות הפעולות שציינתי ניתן לקדם את האתר, לכן אם אתם עוסקים בתחום הטיפול יש המון תוכן בעל ערך שתוכלו לתת, לכן השקיעו בו מאמץ וצרו שיתופי פעולה וכך תוכלו לקדם גם את עצמכם.

רוצים לקדם את האתר ולא יודעים איך להתחיל? – מוזמנים להתייעץ

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter
קידום אתרים בגוגל | Solo SEO - מרב גבעתי

צרו עימי קשר:

פוסטים אחרונים

דילוג לתוכן