fbpx

למה שנת 2021 חשובה לקידום האתר שלך?

קידום אתרים בשנת 2021 - מירב גבעתי SOLO SEO

שנת 2020 הייתה שנה לא קלה למיטב העסקים, שנאלצו להתמודד עם סגירות של החנויות הפיזיות לתקופה לא מבוטלת, הוצאת העובדים לחל"ת ועוד המון מקרים נוספים. התוצאה היא שהמון לקוחות עברו מרכישה בחנויות פיזיות לאונליין, ובעקבותיהם העסקים.

אך מה יקרה ב2021? את האמת איש לא יודע, אך לפחות בתחום הרכישות הדיגיטליות ניראה כי היא במגמת עליה. ומה זה אומר לגבי בעלי העסקים? שכדאי להתחיל לעבוד על הנוכחות הדיגיטלית שלהם, ולשקול לקדם את האתר ברשת החיפוש בגלל התחרות הגוברת.

למה להשקיע בקידום האתר ברשת החיפוש?

דיווחים מאשרים כי 75% מהלקוחות הפרטיים ו85% מהלקוחות העסקיים יבצעו תחילה חיפוש בגוגל לפני שהם מחליטים על רכישה. כלומר, אתר שלא ימצא ברשת החיפוש, עלול לאבד אחוזים גבוהים של לקוחות פוטנציאלים לעסק שלו. אחד מהצעדים החיוניים ביותר שכדאי לעסקים לעשות כדי לשרוד בשוק ולהגדיל את ההכנסות היא שמירה על נוכחות דיגיטלית חזקה באמצעות קידום אתרים (SEO).

מה עסקים צריכים לעשות כדי לשמור על נוכחות דיגיטלית?

  • להתעדכן בתחזיות באמצעות גוגל: אנשים נאלצים להישאר בבית ובעקבות כך מבצעים את החיפושים שלהם באופן מקוון. מעקב אחר החיפושים לשאילתות או נושאים חדשים למוצרים או שירותים באמצעות Google Trends יאפשר לכם להיות מעודכנים ולתת יותר ערך.
  • תוכן איכותי: זה נכון שהאלגוריתם של גוגל מתעדכן ומשתנה כל הזמן, אך גם בשנת 2020 התוכן הוא המלך! צורו מחקר מילות מפתח, הכירו את קהל היעד שלכם ואת מגמות החיפוש שלהם והתאימו את התוכן באתר.
  • שפרו את הSEO הטכני של האתר: כשמדובר על SEO טכני, הכוונה היא למהירות טעינת האתר, חווית UX, ציון איכות, מבנה כתובות אתרים, אופטימיזציה ועוד.. קידום אתרים טכני מסייע למנועי חיפוש לזהות שיש לכם אתר בעל ערך ואיכות, ויעזור לשפר את הדירוג שלו ברשת החיפוש.
    אם האתר שלכם עומד בקריטריונים הטכניים של SEO, Google יחזק אותו יותר עבור מנועי החיפוש.
  • חיזוק אבטחת האתר: משנת 2020 גוגל החלה לתת עדיפות גבוהה לאבטחת אתרים. במידה ואמצעי האבטחה של אתר שלכם לא מיושם כראוי, הדירוג שלו עבור רשת החיפוש עלול להיפגע.
  • שימוש במקדם אתרים: קידום אתרים זה עולם בפני עצמו הכרוך בעבודה מתמדת לקידום האתר, לכן מומלץ לשקול לפנות למקדם אתר שמבין את התחום לעומק לשאול לגבי יעוץ קידום אתרים או אפילו לבקש שיעסוק בקידום האתר שלך, כדי שלכם יהיה יותר זמן לנהל את העסק.

לסיכום,

וירוס הקורונה פתח את העולם המקוון בפני העסקים, ובאמצעות נוכחות דיגיטלית נכונה וקידום האתר ברשת החיפוש, יאפשר לכם העסקים להגיע אל הלקוחות הפוטנציאלים השונים.

למידע נוסף על קידום אתריםלחצו כאן

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter
קידום אתרים בגוגל | Solo SEO - מרב גבעתי

צרו עימי קשר:

פוסטים אחרונים

דילוג לתוכן