fbpx

מה היתרון באתר וורדפרס מבחינת קידום אתרים?

קידום אתרים בוורדפרס - מרב גבעתי Solo SEO

וורדפרס היא פלטפורמה לבניית אתרים, שנכון לשנת 2019, יותר מ34% מהאתרים נבנו בפלטפורמה זו, נתון שממשיך לגדול כל הזמן. בנוסף על פי הסטטיסטיקה בתחום קידום האתרים היא הפלטפורמה המועדפת ביותר – רוצים לדעת למה? המשיכו לקרוא:

1. וורדפרס שמה דגש על חווית המשתמש באתר שלכם:

וורדפרס מציעה ערכות נושא ותוספים שונים שהופכים את האתר שלכם למקצועי ,ידידותי למשתמש ומושך יותר. התוצאה- משתמשים נהנים יותר מהשהות באתר שלכם.
מה זה אומר מבחינת SEO? אם הגולשים נשארים זמן ממושך באתר זה אחד הסימנים של גוגל לחוויית משתמש טובה וגוגל אוהב לתגמל אתרים המספקים חווית משתמש טובה.

2. וורדפרס מאפשרת לכם לרשום את הקישור בפוסטים והעמודים שלכם:

וורדפרס מאפשרת לכם לערוך את הקישור לעמוד/לפוסט שלכם בקלות, בניגוד לפלטפורמות אחרות. שימוש ב3-6 מילים בכתובת של המאמר או העמוד מקלה על הגולשים.

מה זה אומר מבחינת SEO? שימוש במילות מפתח בכתובת הUtl לא רק יפה ואינפורמטיבית עבור הגולשים, אלא גם עוזרת לכם בדירוג ברשת החיפוש.

3. וורדפרס מאפשרת לכם לרשום את מה גוגל יציג:

באמצעות תוסף Yoast SEO אפשר להוסיף לעמודים ופוסטים כותרות ותיאור כפי שהייתם רוצים שיופיעו ברשת החיפוש.
מה זה אומר מבחינת SEO? כותרות לעמודים ופוסטים יכולות לשפר את האופן שבו מנוע החיפוש קורא את האתר שלכם. מומלץ לשלב בתיאור ובכותרת מילות מפתח מתאימות כדי לשפר את דירוג האתר שלכם.

4. וורדפרס מאפשרת להגדיר את התמונות בקלות:

יש חשיבות גבוהה לשימוש בתמונות באתר שלכם עבור המשתמש, אבל מבחינת רשת החיפוש, גוגל לא יכול לראות את התמונות אם לא הגדרתם לו מה יש שם. וורדפרס מאפשרת לכם בקלות לכתוב כותרת אלט עבור התמונות שלכם.

מה זה אומר מבחינת SEO? ברגע שיש כותרת אלט, ומומלץ לציין בה גם את מילות המפתח, גוגל יכול לראות אותה ולשים אותה ברשת החיפוש כאשר מישהו מחפש את המילים הרלוונטיות.

5. אתרים איטיים? לא בוורדפרס:

זמן טעינת אתר איטי מידי עלול לפגוע בחוויית המשתמשים ובדרוג שלכם בגוגל. בגלל זה וורדפרס מאפשרת תוספים שיאפשרו לאתר שלכם להיטען מהר יותר.

מה זה אומר מבחינת SEO? האתר שלכם נטען מהר? אתם בכיוון הנכון.

6. וורדפרס מאפשרת התאמה למובייל:

הרבה גולשים מגיעים לאתרים דרך הסמארטפון האישי שלהם, ולכן חשוב שגם עבור משתמשים אלה האתר שלכם יהיה נגיש. החדשות הטובות הם שרוב ערכות הנושא בוורדפרס מותאמות כבר למשתמשים בנייד, כך שלכם לא נותר מה לעשות.

מה זה אומר מבחינת SEO? אתר שלא מותאם לנייד נפגע בדירוג שלו מבחינת גוגל!

לסיכום,

וורדפרס היא פלטפורמה לבניית אתרים פשוטה למשתמשים וידידותית למנוע החיפוש. לכן אם החלטתם להשתמש בפלטפורמה הזו חשוב לדעת לעבוד איתה נכון כדי שגם גוגל יוכל לסרוק את האתר שלכם, ולהביא אליו משתמשים. כמובן שמלבד בניית האתר חשובה הפעולה של קידום אתרים באופן שותף, כדי לקדם אתכם בדירוג ברשת החיפוש.

מעוניינים בבניית אתר בוורדפרס? יש לי הצעה בשבילכם!לחצו כאן

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter
קידום אתרים בגוגל | Solo SEO - מרב גבעתי

צרו עימי קשר:

פוסטים אחרונים

דילוג לתוכן