fbpx

פרסום ממומן בגוגל – למי מתאים וכיצד?

פרסום ממומן בגוגל - לדחוף את העסק שלך קדימה

צריך דחיפה? מתי העסק שלך חייב פרסום ממומן בגוגל, ואיך משיגים את התוצאות המהירות והטובות ביותר?

פרסום ממומן בגוגל - לדחוף את העסק שלך קדימהפרסום ממומן בגוגל הוא אחת משיטות הפרסום הפופולריות ביותר שקיימות היום בזירה השיווקית בכלל, ובזירה הדיגיטלית בפרט. להבדיל משיטות שיווק אחרות, שיטת השיווק הקרויה PPC, מספקת תוצאות מהירות, ומאפשרת למפרסמים לבחון את תוצאות הקמפיין בכל שלב, לדייק ולשפר אותו לקבלת תוצאות טובות יותר ולהשיג המרות.

לאן הולכים כספי הפרסום שלך?

בעוד שבשיטות שיווק ופרסום אחרות משלם המפרסם עבור כמות חשיפות משוערת, בפרסום ממומן בגוגל משלם המפרסם עבור הקלקות, ומכאן שם השיטה PPC- Pay Per Click, וכך תקציב הקמפיין, שמוגדר מראש, מנוצל באופן מיטבי והתשואה גדלה.

מפחד מהקלקות עקרות? קח חברה שמתמחה בחקר מילות מפתח

מפרסמים רבים חוששים, שתקציבי הקמפיין שלהם יבוזבזו על הקלקות עקרות, שלא יניבו עבורם המרות. את החשש הזה ניתן להפיג באמצעות חקר מילות מפתח מעמיק, שמתבצע על ידי חברה  מנוסה, אשר מדייקת את הקמפיין לקהלים הפוטנציאליים ביותר, שהסיכויים שיבצעו המרות הם הגבוהים ביותר. לכל אורך הקמפיין ניתן לבחון את אחוזי ההמרה ולדייק את הקמפיין על מנת להשיג תוצאות טובות יותר.

האם המתחרים שלך יכולים לפגוע בך?

רבים חוששים גם מהקלקות שנעשות על ידי המתחרים במטרה לפגוע בפרסום ולחסל את תקציב הקמפיין. לשם כך קיימים כלים מאוד נפוצים בקרב מקדמי האתרים, שמטרתם לזהות כתובות IP של משתמשים ולמנוע מהם לחבל בקמפיין הפרסום שלך.

מתי העסק שלך חייב קידום ממומן בגוגל?

פרסום ממומן בגוגל משמש את כל סוגי העסקים ונותני השירות, אך יעיל במיוחד במקרים הבאים:

  • הגדלת חשיפה והחדרת מותג חדש לשוק
  • איסוף לידים וביצוע המרות ישירות מהמודעה, דרך דפי נחיתה או דרך אתר האינטרנט שלך
  • ביצוע עסקאות רכישה בחנות וירטואלית
  • קידום אירועי מכירה, מבצעים עונתיים, מכירות חיסול וכדו'
  • קידום צפיות בסרטוני יוטיוב של העסק שלך
  • קידום הורדת אפליקציה או החדרת אתר חדש לרשת האינטרנט

איזה קמפיין מתאים לך?

בעזרת חברת הפרסום שלך תוכל לבחור איזה קמפיין מתאים לך מבין חמישה סוגים. יתכן שתמצאו לנכון לשלב בין שניים או שלושה סוגים:

  1. קמפיין ברשת החיפוש של גוגל – הצגת מודעות בראש תוצאות החיפוש של גוגל
  2. קמפיין ברשת המדיה של גוגל – הצגת מודעות בשטחי הפרסום שגוגל מקצה במודעות טקסט ובאנרים במנוע החיפוש ובאתרים איתם נעשה שיתוף פעולה
  3. קמפיין קניות – הצגת תמונות מוצרים ומחיר (תקף לקמפיינים בינלאומיים, כיוון שאינו תומך במטבע ישראלי)
  4. קמפיין וידאו – הצגת סרטונים בתוצאות החיפוש של גוגל
  5. קמפיין לקידום אפליקציה – הצגת מודעות ב- Google Play, חנות האפליקציות

תוספים לקמפיין מדוייק ומוצלח יותר

גוגל לא מפסיקה לשפר ולייעל את אפיקי הפרסום שהיא מציעה, ומייצרת תוספים שונים, שמטרתם לדייק את הקמפיין שלך לטובת הצלחתו. בין התוספים הפופולריים שכדאי לך לנצל:

  • תוסף מיקום – מסייע למצוא את בית העסק (ראה גם: גוגל לעסק שלי)
  • תוסף קישורים – מקשר את הגולשים לעמוד נחיתה
  • תוסף יתרונות – מציג טקסט יחודי, שמציג את יתרונות העסק/ השירות/ המוצר שמקדמים
  • תוסף מידע מובנה – מציג מידע נוסף על תכונות של בית העסק/ השירות/ המוצר שמקדמים
  • תוסף ביקורות – מציג דירוגי גולשים מאתרים שונים
  • תוסף התקשרות – ליצירת קשר ישירות עם בית העסק
  • תוסף הודעות – לשליחת SMS עם המידע שהגולש מבקש לקבל מהמפרסם
  • תוסף יישום – מפנה את הגולש להורדת אפליקציה

המלצות נוספות לקמפיין מוצלח

  • פרסם בין 2-3 מודעות, דייק אותן לקהלים שונים ובחן את מידת הצלחתן
  • בחר את תזמון המודעות המתאים בהתאם לשעות פעילות העסק או שתקבע את סבב המודעות הרצוי לך, והוסף את תדירות החשיפות- כמות הפעמים שהגולש ייחשף להן
  • הוסף קריאה לפעולה בגוף המודעה
  • חשוב בצורה מקורית וצור מודעה שלא ניתן להתעלם ממנה, כזו שתבלוט ביחס למודעות המתחרים
  • בחר את יעדי השיווק של הקמפיין בהגדרותיו ואת האזור הגיאוגרפי בו תרצה לפרסם את המודעות
  • מקד את המודעה למכשירים הרצויים (ניידים/ נייחים/ טאבלטים)

 

 

 

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter
קידום אתרים בגוגל | Solo SEO - מרב גבעתי

צרו עימי קשר:

פוסטים אחרונים

דילוג לתוכן