fbpx

בניית אתרים מורכבים – הפונקציות שחשוב שתכירו כדי להרוויח יותר

מה מבדיל בניית אתרים מורכבים מבניית אתר פשוט, ומה חשוב שתדעו אם אתם צריכים אחד כזה

בניית אתרים מורכבים – תוספות שיעזרו לכם להשיג יותר מהאתר שלכם

נראה שכולם יכולים לבנות היום אתר אינטרנט. מגוון חברות משווקות אתרי אינטרנט בפורמטים שונים, שכל אחד יכול לעצב, להזין ולפתח באופן עצמאי על מנת להציג את העסק או השירותים שהוא מעניק ללקוחות פוטנציאליים ולבצע פעולות שיווק פשוטות בזירה הדיגיטלית.

אך מה קורה כשצרכי העסק לא נגמרים בבניית תדמית דיגיטלית בלבד, ונחוצים שירותים מקוונים נוספים? כיצד ניתן להפוך את האתר לכזה שעובד עבורכם ומגדיל את הפעילות העסקית בעסק שלכם? התשובה ברורה, במקרים אלו נחוצה חברה שמתמחה בבניית אתרים מורכבים, ובמורכבות האתר הכוונה היא למה שסמוי מהעין, לפונקציונליות שנבנית מאחורי הקלעים על ידי מתכנתים מומחים ובעלי ניסיון.

התועלות שתוכלו להפיק מבניית אתרים מורכבים לעסק שלכם?

  • הגדלת מכירות והכנסות העסק
  • ניהול מועדון לקוחות
  • רימרקטינג למשתמשים באתר
  • חסכון בזמן ובמשאבים
  • ניהול קמפיינים בלחיצת כפתור
  • ניהול מהלכי שיווק דיגיטליים

אילו תוספות מבדילות אתר מורכב מאתר פשוט?

מגוון התוספות והשיפורים שניתן לבצע באתר אינטרנט רבים, ובכל עת מתווספים חידושים, שמסייעים לעסקים להשיג יותר לקוחות ומכירות מאתר האינטרנט שלהם. באמצעות התוספים השונים ניהול העסק הופך להיות קל יותר, והשליטה במהלכי שיווק וקידום מכירות הופכת קלה ופרקטית.

אלו התוספים הנפוצים, שתוכלו לדרוש ממתכנת האתרים שלכם:

1. מערכת סליקה

מערכת סליקה מתאימה לעסק שמספק מוצרי מדף או שירותים שניתן לחייב מראש, כמו רישום לסדנה, מנוי חודשי לחדר כושר, שמירת מקום בהצגה וכדו'. והיא חוסכת לבעל העסק כסף על נותני שירות, שכירות ותהליכי מכירה פרונטליים.

סליקת כרטיסי אשראי באתר היא פעולה פשוטה, הדורשת אימות פרטים וחיוב כרטיס בתשלום מקוון. מאגרי המידע של מערכות הסליקה מאובטחות וחשאיות, ומנגנוני הסליקה מאפשרים ביצוע תשלומים בכרטיסי אשראי או דרך חשבון PayPal. בתום התהליך מונפקת חשבונית ללקוח להורדה, לשליחה במייל או ב- SMS.

2. התאמה לקידום

רבים לא יודעים זאת, אך אתר שאינו מקודם בגוגל, סופו להיבלע בין אינספור אתרי האינטרנט המצויים ברשת, וקידום אתר בשיטה האורגנית מחייב התאמה, שכוללת בניית תשתית להטמעת מרכיבים שונים וביצוע פעולות מוכוונות מטרה. קידום אורגני נכון ומקצועי יסייע לכם לנצל את האתר ולהגיע אל קהלי יעד נוספים, לקבל יותר חשיפה ולהשיג יותר תנועה על ידי הבאתו אל הדף הראשון בגוגל.

3. רספונסיביות

אתר רספונסיבי הוא אתר גמיש, שתצוגתו מותאמת לסוגי מכשירים ומסכים ורזולוציות שונות. כיום מרבית האנשים גולשים דרך הנייד או הטאבלטים, ומכיוון שנראות האתר היא חלק חשוב ובלתי נפרד מחוויית המשתמש, כדאי שהאתר שלכם ייראה טוב בכל מסך. כשעוסקים ברספונסיביות האתר חשוב לשים דגש על שמירת אופי האתר בכל התצוגות, עיצוב נכון, סדר חשיבות המרכיבים השונים באתר, מבנה ופריסת האתר והתוכן, הטיפוגרפיה וגודל הפריטים והתמונות המוצגים.

4. נגישות

חוק הנגישות באתרי אינטרנט מחייב הנגשת אתרים ללקויי ראייה, כבדי שמיעה ובעלי לקות פיזית, שמונעת מהם להפעיל את המחשב או את העכבר. החוק קובע, שללקויי ראייה תינתן אפשרות להשתמש בתוכנה, שביכולתה להקריא להם את המידע באתר, לקבל תיאור שיאפשר להם לזהות תמונות, כותרות וקישורים ולהפעיל כפתורים, הורדת טפסים וכו'. כמו כן, יש לוודא שבעלי מוגבלות יוכלו לנווט את העכבר באתר באמצעות המקלדת, שהטקסט באתר יהיה בולט ביחס לרקע ועוד.

פונקציות נוספות, שיהפכו את האתר המורכב שלכם לאטרקטיבי ויעיל עבורכם ועבור קהל הלקוחות שלכם:

  • בוט צ'אט- קוביית צ'אט עם נציג דיגיטלי, שבאמצעותו ניתן לאפשר ללקוח לשאול שאלות, לכתוב משוב, הערות ולבקש פרטים נוספים.
  • הטמעת מערכת ניוזלטר- מאמץ שיווקי מעולם התוכן, שמטרתו לשמור על קשר עם משתמשים קיימים ולבצע המרות נוספות.
  • ניהול מועדון לקוחות- נעשה באמצעות הירשמות באתר, ומאפשר שיגור מבצעים, הטבות ומידעונים במייל, ב- SMS או באמצעות תיבת הודעות אישית של הגולש באתר.
  • רימרקטינג- הטמעת מערכת, המציעה לגולש לבחון מוצרים על סמך חיפושים קודמים ורכישות שביצע באתר.

זקוקים לבניית אתר מורכב?
פנו לחברה הזו – וספרו להם שהגעתם דרך Solo SEO 🙂
בהצלחה!

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter
קידום אתרים בגוגל | Solo SEO - מרב גבעתי

צרו עימי קשר:

פוסטים אחרונים

דילוג לתוכן