fbpx

המדריך שיכול להקפיץ לכם את העסק בגוגל

תחשבו רגע, כמה פלטפורמות עומדות לרשות עסקים בימינו בכדי לפרסם, לשווק ולהפיץ את העסק שלהם ללקוחות הרלוונטיים?

ישנן רשתות חברתיות מוכרות וחדשות, אפליקציות ייעודיות שונות ומגוונות למציאת עסקים וכמובן מודעות והמלצות מפה לאוזן. אבל מהי הפלטפורמה שכל אדם בימים אלו פונה אליה לחיפוש כל שאלה או תהייה?

אני מדברת כמובן על – גוגל 
הלא היא הפלטפורמה המוכרת ביותר היום שממנה אפשר להגיע לכל מקום, שיותר ממיליארד איש נכנסים אליה יום יום לכל פיסת מידע אותה דורשים לדעת.

זהו מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם אשר מחזיק למעלה מ 75% מנתח שוק החיפוש, והוא רק הולך וגדל. ואם נעמיק יותר ניווכח שגוגל מקבלת כמעט 6 מיליארד חיפושים ביום, כאשר אחוז גדול מחיפושים אלו הם בעלי כוונה מקומית. כלומר, הרבה מהחיפושים נעשים על ידי אנשים שמחפשים מקומות ועסקים בסביבתם הקרובה.

איך לקדם עסק בגוגל? המדריך שישדרג לכם את נוכחות העסק במנוע החיפוש של גוגל עם 'גוגל לעסק שלי' (GMB) | מרב גבעתי - Solo SEO

ולכן, המקום החשוב ביותר עבור כל עסק הוא בראש ובראשונה – גוגל לעסק שלי!

בכדי שגוגל יכיר את העסק שלכם, חלה עליכם החובה להציג ולספר לו על קיומכם, הכלי המצויין של גוגל הוא גוגל לעסק שלי ובאמצעותו תגיעו ללקוחות שלכם.

מה זה בעצם גוגל לעסק שלי?

מדובר בשירות חינמי עם מגוון רחב של תכונות, שמטרתו היא לסייע לבעלי עסקים קטנים כגדולים במספר אופנים:

  • הגדלת הפניות
  • דיוק הפניות – רלוונטיות מבחינת מיקום ודרישה
  • הגברת התנועה באתר ובעסק
  • וחשיפה רחבה יותר לגולשים המחפשים שירות מקומי.

גוגל לעסק שלי ניתן עבור כל בעל עסק, גם אם הוא אינו בעל אתר אינטרנט, כך שגם לבעלי עסקים קטנים המחפשים חשיפה בגוגל ללא הקמת אתר זהו כלי מצויין.

אתם בטח אומרים לעצמכם, בסדר, העסק שלי יופיע בגוגל אבל מה יש פה מעבר? האם זהו פרופיל דינמי? פעיל? או רק מודעה סטטית?

אז בואו ניכנס קצת יותר לעומקו ופרטיו של פרופיל עסקי בגוגל.

בבסיס הפרופיל העסקי חשוב להזין במדויק כמה שיותר נתונים על העסק, בכדי שהלקוחות אותם אתם רוצים, אכן יגיעו אליכם. לאחר שמזינים את הפרטים והפרופיל קיים, העסק שלכם יופיע באופן אוטומטי גם על מפת גוגל.

מה נותנת לנו ההופעה על המפה?

כל פעם שאתם מחפשים מקומות בגוגל ישנה רשימת שמות עסקים המופיעים בראש הדף, זוהי החבילה המקומית, ויש שתי סיבות מדוע כדאי לשים לב לכך.

  • נראות גדולה ומשמעותית – החבילה המקומית תופסת נדל"ן משמעותי מאוד בדף אחד מתוצאות החיפוש של גוגל, וזהו הדבר הראשון שכל משתמש בגוגל יראה לאחר שהוא מקליד את שאלתו או מילת החיפוש שלו.
  • משתמשים יוכלו לראות את המידע הדרוש להם במבט חטוף – החבילה המקומית היא עמוד תוצאות של מנוע חיפוש המציג את המקומות הקשורים לחיפוש שלך. זה כולל גם מידע רלוונטי נוסף שכל לקוח פוטנציאלי עשוי לחפש גישה אליו. המידע שיופיע הוא:
  • מיקום על המפה
  • מספר נייד של אנשי הקשר בעסק לשאלות נוספות או למקרה שלקוחות ירצו לבצע הזמנה מהירה
  • שעות פעילות העסק
  • ואפילו דירוג הכוכבים של העסק.

המידע הנגיש הזה הוא תכונה נוחה  ביותר לעסק וכמובן ללקוחות ולכן דיוק הפרטים והמידע הוא קריטי לכל עסק הנמצא בגוגל לעסק שלי.

שקיפות וביקורות – לקוחות משאירים ביקורות ויכולים לקרוא ביקורות של לקוחות אחרים

עובדה חשובה –  93% מהלקוחות עשויים להיות מושפעים מביקורות מקוונות, כלומר – כמעט כולם.

אחד היתרונות הבולטים בביקורות אותנטיות של לקוחות היא שרמת השקיפות של העסק עולה וזה משהו שלקוחות רבים מחפשים.

הביקורות הן ממש עדויות של לקוחות מנוסים שנותנים את חוות דעתם הכנה והאמיתית על העסק שאת שירותיו שכרו וזה בדיוק מה שהלקוחות הפוטנציאליים רוצים לדעת.

עסק המשתמש בחוכמה בביקורות של גוגל לעסק שלי, יכול להשפיע רבות על דירוג תוצאות החיפוש של גוגל כלפי העסק שלו וירוויח מזה.

האם ניתן להגדיל מכירות באמצעות הביקורות?

עובדה חשובה – ישנו קשר חיובי בין ביקורות ובין מכירות!

מעבר לשיפור בדיורג מנוע החיפוש, ביקורות חיוביות והמלצות משמשות ממש כמודעות חינמיות עבור העסק שלכם ויגבירו מכירות עבור שירותים מסויימים שעליהם ביקורות חיוביות רבות יותר ממוצרים אחרים.

בואו נכיר במציאות רגע, לא תמיד תקבלו ביקורות טובות בלבד, ולעיתים תקבלו גם ביקורות שליליות או מעורבות. חשוב להתייחס לביקורות אלו במקצועיות ואדיבות ולהשתמש בהם כבמה לשיפור שירותיכם וקידום העסק שלכם ואל תקחו זאת באופן אישי.

בין אם הן טובות או רעות, ביקורות יכולות לעזור לכם להבין מה הלקוחות חושבים. צפו בהם בהיגיון וקחו אותם בחשבון.

מה עוד גוגל לעסק שלי נותן?

  • אפליקציה הניתנת להורדה ומאפשרת נגישות קלה יותר לתכונות רבות מגוגל לעסק שלי
  • העלאת פוסטים וסרטונים
  • יצירת דף נחיתה – אפשרות נהדרת ונגישה ם למי שאין לו אתר בגוגל.
  • שאלות ותשובות – קשר עם הלקוחות ומידע חשוב.
  • הודעות והתכתבות עם הלקוחות כולל שליחת ברכה אוטומטית עד שבעל העסק מתפנה לתת תשובה.
  • בקשה להצעת מחיר דרך האפליקציה
  • לינק מקוצר לפרופיל העסק שלי בגוגל
  • עוקבים לפרופיל שיקבלו מבצעים מיוחדים והטבות ויישארו מעודכנים.

אז אחרי שהראיתי לכם כמה טוב יכול גוגל לעסק שלי לעשות לעסק שלכם, איך עושים את זה בפועל? איך יוצרים חשבון בגוגל לעסק שלי?

אז איך לקדם עסק עם גוגל לעסק שלי?

בתור מי שמתמצאת בגוגל ומקדמת אתרים רבים בו יום יום, חשוב היה לי להנגיש לכל בעל עסק את המידע החשוב הזה ולכן בניתי מדריך ממוקד אשר בעזרתו כל אחד ואחת מכם יוכלו בקלות לפתוח פרופיל בגוגל לעסק שלי ולהנות מכל יתרונותיו.

מה ייתן לכם המדריך שלי?

במדריך שלי תוכלו לקרוא ולהעמיק עוד על מה אפשר לעשות בגוגל לעסק שלי, חידושים ועדכונים נוספים בתכונות והאפשרויות שהוא נותן.

בנוסף תקבלו הנחיות מפורטות איך לפתוח פרופיל חדש, עצות והמלצות חשובות על הזנת הפרטים בצורה נכונה וניהול הפרופיל כך שתרוויחו מזה כמה שיותר.

טיפים חשובים על איך לנצל את כל הפיצ'רים שגוגל לעסק שלי נותן לכם ואיך בעזרתם להרים אותו לרמה הבאה.

כמובן שבכל עת ניתן לפנות אליי לעזרה ואני יותר מאשמח לעזור לכם לשפר את הפרופיל שלכם.

גוגל לעסק שלי הוא כלי מצויין עבור כל בעל עסק!

אז קדימה, זה הזמן להשתמש במדריך לפתיחת הפרופיל העסקי שלכם בגוגל!

דילוג לתוכן