fbpx

בדיקת מיקומים בגוגל

איפה האתר שלכם ממוקם במנוע החיפוש של גוגל?

אם אתם מנסים לקדם את האתר שלכם לבד, או שחברת קידום אתרים מספקת לכם את השירות, וודאי תרצו לדעת באילו מיקומים בגוגל האתר שלכם מופיע, בביטויי מפתח שונים.

לקדם אתר ולעקוב אחרי מיקומים בגוגל

בעבר, כשרצינו לדעת באיזה מיקום האתר שלנו נמצא, הינו מקלידים את הביטוי במנוע החיפוש של גוגל ומחפשים את האתר שלנו בתוצאות (באותה תקופה לא היה דף מוסתר, והתוצאות היו אחידות לכל גולש, בניגוד להיום, שהתוצאות מותאמות אישית או מוצגות בסינון לוקאלי).

ב-2009 הושקה תוכנה לבדיקת מיקומים בגוגל.
קוראים לתוכנה Free monitor for google והיא בודקת בצורה אוטומטית מיקומי אתר לפי רשימת מילות מפתח.
הורידו והתקינו חינם את התוכנה שבקישור הזה:
http://www.cleverstat.com/en/google-monitor-query.htm

וככה זה נראה:

רגע רגע עדכון של 2017!
יש אתר חדש, קל ונוח למעקב מיקומים יומיומי בחינם, שכולל ביטויים קבועים, תזוזות ונפחי חיפוש..!
פשוט כנסו ל: https://www.kolyom.co.il/

אז נחזור ל-Free monitor, לפני שנתחיל לבצע בדיקת מיקומים בגוגל, עלינו להגדיר את תוצאות החיפוש:

  1. להגדיר חיפוש בגוגל ישראל Google.co.il – אלא אם האתר שלכם מקודם במנוע חיפוש של מדינה אחרת..
  2. לקבוע את עומק החיפוש, מבחינת כמות עמודים לתוצאות, עד כמה רחוק תרצו לקבל תוצאות חיפוש.
    * אני אישית ממליצה להגדיר את עומק החיפוש עד לעמוד 3 (30 התוצאות הראשונות), ראשית כי 80%% מהגולשים המחפשים בגוגל לא ממשיכים לעמוד שני גג שלישי בתוצאות, וחוץ מזה שהבדיקה עלולה לקחת הרבה זמן, גוגל עלול לחשוב שהבדיקה היא ספאם והיא עלולה להעצר בלי לתת תוצאות אמיתיות.
  3. לחצו על הפלוס הירוק והוסיפו את כתובת האתר, למשל : www.site-exemple.com
  4. הוסיפו רשימה של ביטויים בעברית או באנגלית (עד 30 ביטויים), כל ביטוי בשורה חדשה, עד 3 מילים לביטוי.
  5. לאחר שסיימתם עם הרשימה, לחצו על OK >> ואז על זכוכית המגדלת להתחלת בדיקת המיקומים במנוע החיפוש של גוגל.

הבדיקה תיערך מספר דקות, ובסופה תקבלו את תוצאת המיקום של האתר לפי ביטוי;

Position – מיקום נוכחי של האתר:

  • 1-10 מיקומים 1 עד 10 = עמוד ראשון בתוצאות החיפוש
  • 11-20  מיקומים 11 עד 20 = עמוד שני בתוצאות החיפוש
  • 21-30 מיקומים 21 עד 30 = עמוד שלישי בתוצאות החיפוש
  • חץ ירוק מראה על עליה במיקום הביטוי וחץ אדום על ירידה (בהתבסס על היסטוריית מיקומים, מבדיקות קודמות בכלי)
  • Best  – המיקום הגבוה ביותר של האתר בביטוי המסויים.

החסרונות של כלי לבדיקת מיקומים בגוגל – FREE MONITOR FOR GOOGLE :

  • לא ניתן לייצא דוח מיקומים בעברית – יוצא בג'יבריש (ניתן לצלם מסך)
  • עובד רק עם חיבור אינטרנט.
  • לא מאפשר בדיקה של יותר מכמה אתרים בבת אחת. (יתכן ולאחר הבדיקה, כשתכנסו לגוגל, תתבקשו להקליד קוד אנטי ספאם כדי לוודא שאינכם רובוטים, ולכן יש לבצע איתחול למחשב).
  • מאפשר בדיקה לרשימה מצומצמת של עד 40 ביטויים.

אולי יעניין אותכם גם לקרוא על איך לקדם אתר לבד במנוע חיפוש של גוגל

יש לכם עוד שאלות?
רוצים לקדם את האתר שלכם לבד בגוגל ולראות תוצאות?
צרו קשר עכשיו בטלפון 052-8333447
או בטופס יצירת קשר – כאן.

 

החלטתם שהגיע הזמן לקדם את האתר? פנו עכשיו לייעוץ או הצעת מחיר

דילוג לתוכן