fbpx

איך גוגל קורא אתרים?

איך גוגל קורא את האתר שלכם?

גוגל הוא רובוט, רובוט חכם במיוחד, שסורק מיליארדי עמודים במיליוני אתרים בכל העולם – כל יום. ככל שהאתר מתעדכן יותר, כך קצב הסריקה והביקורים באתר הולך וגדל.

מה הכוונה גוגל 'סורק'?

סריקה, הכוונה לצילום מלא של האתר בשלושה דרכים;  
– סריקה של הטקסט בלבד,
– סריקה של הקוד מקור,
– וסריקה של קוד ה-html.

ואיך יודעים אם האתר נסרק?

מבצעים בשאילתא של גוגל פקודת "site:"+ כתובת האתר – באופן הבא:

כל סריקה נשמרת בהיסטוריה של הדומיין אשר משפיעה על הקידום הטבעי (אורגני) של האתר, מחזקת ומייצבת אותו.

אתר תדמית ללא קידום ייסרק אחת למס' חודשים, אתר מקודם באופן שוטף ייסרק אחת לכמה שבועות (שבועיים שלושה), אתר חדשותי (Ynet) או קהילה (Tapuz) ייסרק באופן יומיומי.

כשגוגל סורק אתר הוא מחפש פרמטרים בסיסיים שבעזרתם הוא מבין את האתר ומעניק לו ציון איכות.

6 הפרמטרים החשובים ביותר בסריקה של מנוע החיפוש באתר שלכם

  1. תגיות SEO – כותרות, תיאורים, כותרות היררכיה (H) בתוכן, תמונות וטקסט חלופי.
  2. מבנה אתר ברור (דף בית, עמודים ראשיים, עמודים פנימיים וכו'),
  3. פרטים ומיקום – ציינו פרטי יצירת קשר: שם, טלפון, מייל, ואזור גיאוגרפי – מפה מוטמעת מגוגל מפות – זה אחלה!
  4. קישורים פנימיים בין עמודי האתר (מצביע על היררכיית העמודים באתר).
  5. סיגנלי חברתיים – הטמעת כפתורי שיתוף באתר, שיתוף ברשתות חברתיות.
  6. והכי חשוב – תוכן ייחודי, עדכני ומקורי! תוכן מעניין שבאמת מעניק מידע מהימן ובעל ערך, ומומלץ גם שיניע לפעולות נוספות בתוך האתר או ליצירת קשר.

רוצים לראות איך גוגל קורא את האתר שלכם – הכנסו לקישור הבא: http://www.browseo.net/
והדביקו את כתובת האתר / עמוד שתרצו לראות איך גוגל קורא אותו.

גוגל עוד לא סרק את האתר שלכם?
גוגל סרק, אך אתם מחפשים את האתר בתוצאות מנוע החיפוש ולא מוצאים?

אל תחכו – צרו קשר עכשיו!

מרב 052-8333447

החלטתם שהגיע הזמן לקדם את האתר? פנו עכשיו לייעוץ או הצעת מחיר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב twitter
Twitter
קידום אתרים בגוגל | Solo SEO - מרב גבעתי

צרו עימי קשר:

פוסטים אחרונים

דילוג לתוכן