fbpx

בניית אתרים בוורדפרס

בניית אתר בתבנית וורדפרס מודרנית ועדכנית

בניית אתרי תדמית לעסקים ולבעלי מקצוע

בניית אתר קטלוג למוצרים או שירותים

יש אלפי הצעות באינטרנט לבניית אתרים לעסקים; אתרים חדשים, שדרוג אתרים קיימים, אתרים התפורים על פי התאמה אישית, אתרים הבנויים על בסיס תבנית מסחרית.. יש המון!

מה מיוחד בהצעה שלי?

כמקדמת SEO – קידום אתרים אורגני בגוגל, אני מגיעה עם הידע וההכרות עם מנוע החיפוש של גוגל, אני יודעת כיצד גוגל קורא אתרים, מה גוגל מחפש, וכיצד הוא מבין בצורה המדוייקת ביותר, מהי תחום המומחיות שלכם כבעלי מקצוע ומי הם הלקוחות המדוייקים עבור העסק שלכם.

האתר שאבנה לך הוא אתר שמההתחלה יהיה בנוי באופן שגוגל אוהב ומקדם, אתר שמתוכו גוגל יוכל להסיק במדוייק מהי קטגוריית העיסוק שלך ומהו תחום המקצועיות שלך.

ולמה דווקא בוורדפרס?

WordPress היא בעלת מערכת ניהול התוכן מהמתקדמות, הגמישות והידידותיות ביותר בעולם, המבוססת על תבניות עדכניות ומותאמות למכשירים ניידים וטאבלטים (רספונסיבי).

לא סתאם זוהי מערכת ניהול התוכן הפופולרית בעולם, היחס עומד על אחד משלושה אתרים שבנויים על וורדפרס!

בניית אתר בוורדפרס מועילה לעסק שלך לטווח הארוך, גמישה בהתאם לצרכיך וניתנת להתרחבות, צמיחה וגדילה במקביל לעסק שלך, ובהוצאה מינימאלית.

יתרונות בניית אתר בוורדפרס:

  • שליטה מלאה באתר, קלה ונוחה לתפעול – מערכת ניהול תוכן בעברית, פשוטה לתפעול, ניתן להוסיף ולערוך עמודים, פוסטים ומדיה ללא צורך בידע מוקדם בתכנות.
  • גמיש בעיצוב ומותאם להוספת אלמנטים באופן חופשי – ניתן לשדרג את תבנית הוורדפרס ולעצבו מחדש בכל עת, ניתן להוסיף לאתר בקלות אלמנטים נוספים, כגון: בלוג, גלריות, מצגות, תוספים חברתיים, טפסים ועוד.
  • ידידותי למנועי חיפוש, ובמיוחד לגוגל – מבנה קוד האתר ידידותי לרובוטים של מנועי החיפוש ולכן מקודמים מהר יותר מאתרים אחרים.
  • קוד פתוח – זה שלכם ועם זאת לעולם לא תשארו לבד! כלומר, אינכם מחוייבם למי שבנה לכם את האתר, תוכלו לעבור לספק ללא תלות בקודמו. מערכת וורדפרס בנויה כך שעדכון האתר (תכנים ומדיה) וניהולו השוטף יוכל להיעשות בפשטות על ידך או על ידי מספר משתמשים במקביל, מכל מקום וללא הגבלה.

    ויתרונות רבים נוספים. 

לתיק העבודות שלי – לחץ כאן 

דילוג לתוכן