מחקר מילות מפתח – הבסיס של הקידום שלך!

מחקר מילות מפתח הוא הצעד הבסיסי והחשוב ביותר כאשר אנו מתחילים תהליך קידום במנועי חיפוש לאתר שלנו.
מילות מפתח הם מילים, מונחים וביטויים שהגולשים, כלומר הלקוחות שלכם, מקלידים במנועי החיפוש (למשל: גוגל, יאהו, בינג), כאשר הם מחפשים מוצר, שירות, מותג וכו'.

המטרה שלכם היא שאתר העסק שלכם יופיע בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש, בביטויים הרלוונטיים והמבוקשים ביותר, שהלקוחות שלכם מחפשים.

קידום אתר הוא תהליך המתוכנן על בסיס מילות המפתח שלכם, ומתוכם גם תבססו את שאר האסטרטגיה של התוכן באתר שלכם. 

מחקר מילות מפתח, מחקר ביטויים לפני תהליך קידום אתרים אורגני | מרב גבעתי - Solo SEO

בחירה נכונה של ביטויי מפתח נכונים יביאו להצלחת תהליך הקידום.

אז איך מתחילים?

תחילה אנו נכין רשימה של ביטויים ומונחים הרלוונטים לעסק שלכם.

הרשימה צריכה להכיל ביטויים גנריים (כלליים), מילים נרדפות לביטוי וגם ביטויים ממוקדים על פי שירות, מוצר, מותג, איזור גיאוגרפי, ועוד

לדוגמא:

  • מעצבת פנים
  • עיצוב פנים
  • מעצבת פנים לדירה קטנה
  • מעצבת פנים בתל אביב
  • עיצוב דירה בסגנון כפרי
  • עיצוב בית קלאסי
    וכו'..

מומלץ מאוד להשתמש בכלי ההשלמה האוטומטית מתוך מנוע החיפוש של גוגל בכדי למצוא עוד ביטויים רלונטיים:

כלי השלמה אוטומטית של גוגל - למחקר ותכנון ביטויי מפתח

 

יש לבצע רשימה לכל קטגוריית מוצר או שירות שאותם תרצו לקדם, ככל שתכניסו יותר ביטויים שמתארים נכון את השירות או המוצר שלכם, כך תקבלו מהכלי של גוגל רשימה גדולה יותר, מבחינת רעיונות למילות מפתח.

לקבלת רעיונות נוספים שאולי לא חשבתם עליהם, ניתן להשתמש, בנוסף, גם בכלי הזה.

את הרשימה נכניס לכלי: מתכנן מילות מפתח של גוגל  

כל תהליך קידום אתר מתחיל מהכלי הזה

השימוש בכלי ניתן לבעלי חשבון Gmail - אז אם אין לכם חשבון, הגיע הזמן לפתוח אחד,
כי הוא ישמש אתכם בעתיד לצורך עבודה עם כלים נוספים של גוגל, כמו: גוגל אנליטיקס, כלי מנהל אתרים של גוגל למעקב אחרי פעילות האורגני של האתר, גוגל לעסק שלי - פרופיל חובה לכל עסק!  ניהול ערוץ יוטיוב לסרטונים שיווקיים, פרסום ממומן בגוגל אדוורדס, אימות תוספי וורדפרס לקידום אתרים, ועוד.

לאחר שהכנסתם את הרשימה שלכם, נלחץ על 'קבל רעיונות' ואז יפתח חלון ובו רשימת הביטויים בשתי תצוגות;

'רעיונות לקבוצות מודעות'

ו-'רעיונות למילות מפתח'.

נעבור ללשונית 'רעיונות למילות מפתח' ונקבל שתי טבלאות עם רשימת ביטויים;

הטבלה העליונה מכילה את הביטויים שאתם הכנסתם לכלי.

הטבלה התחתונה מציגה את כל הרעיונות שגוגל נותן, בהתייחס לרשימת הביטויים שלכם

יצירת רשימה של ביטויי מפתח

מתוך הטבלה נוכל לקבל פרטים לגבי היקפי החיפושים החודשיים בישראל למילה מונח או ביטוי.

עמודת התחרות איננה רלוונטית בקידום אורגני – אלא בקידום ממומן בלבד (Adwordss).

שימו לב! אם אין נתונים מספריים על חלק מהביטויים שלכם – זה לא אומר שלא מחפשים אותם..

הכלי איננו מספק נתוני אמת אלא הערכה בלבד, ולכן יש לקחת את הנתונים הללו בערבון מוגבל.

מתוך הרשימה כולה תוכלו לבחור את הביטויים שתרצו לקדם ע"י לחיצה על החץ הקטן בצד שמאל לשורת הביטוי 'הוסף לתוכנית',

ובדרך הזו תוכלו לייצר רשימת רעיונות, לנפות את הביטויים שאינכם רוצים ולקבל רשימה מגובשת יותר למילות מפתח שבהם עוד תשתמשו בתהליך הקידום.

יצרתם רשימה של כל מילות המפתח הרלוונטיות לכם, ומה עושים איתם?

למעשה רשימת הביטויים תשמש אתם ליצירת כותרות והתיאורים לדפי האתר בשלב האופטימיזציה.

יש לכם עוד שאלות?
רוצים לקדם את האתר שלכם לבד בגוגל ולראות תוצאות?
צרו קשר עכשיו בטלפון 052-8333447
או בטופס יצירת קשר כאן.